Amb la campanya ‘Som el teu estiu’, el Baix Llobregat ofereix més de 100 propostes per atraure turistes

141

El sector turístic torna a engegar al Baix Llobregat i des del Consorci de Turisme volen acompanyar el gran esforç que estan fent les empreses mitjançant la campanya ‘Som el teu estiu’ per reactivar l’activitat turística. El Baix Llobregat ha treballat per ser una de les principals destinacions catalanes en atraure turistes i visitants a la comarca. El web somelteuestiu.cat proposa més de 100 activitats per gaudir de l’estiu al Baix Llobregat

Ja es poden reservar i comprar experiències a través del web, on trobarareu més de 100 propostes per gaudir d’un estiu especial al Baix Llobregat. Vies ferrades a la muntanya de Montserrat, excursions a la natura, explorar coves, visitar el delta del Llobregat, Catalunya en Miniatura, descobrir la cripta Gaudí de la Colònia Güell, plans de platja com practicar el kayac, paddle surf o windsurf, viatjar en autocaravana, o un tast entre vinyes, a més de la millor proposta gastronòmica de la comarca i escapades úniques per passar unes nits d’estiu inoblidables.

En el web han posat especial atenció en explicar i recomanar totes les mesures de seguretat i de sanitat d’utilitat pels visitants. I cadascuna de les empreses turístiques expliquen les mesures que han aplicat i com s’han preparat per acollir-se amb garanties.

D’altra banda i amb l’objectiu de donar idees i engrescar tothom a visitar els atractius de la comarca, quatre vídeos mostren plans i experiències de natura, gastronomia, platja i cultura, per gaudir amb parella, amics i en família del Baix Llobregat.

A més, durant tot l’estiu se sortejaran dues escapades amb allotjament, dinar, sopar i activitats per a dues persones al Baix Llobregat. Només cal entrar al web i participar en el sorteig.

Per a la promoció d’aquesta campanya d’estiu, s’ha realitzat un pla de comunicació de gran impacte que inclou una campanya de videomarketing a Google Ads, Youtube, Facebook i Instagram, un gran moviment a les xarxes socials de Turisme Baix Llobregat amb continguts promocionals i campanyes publicitàries, enviament de newsletters promocionals i una important campanya de publicitat ens els principals mitjans de comunicació online i premsa escrita d’àmbit català.

Aquesta campanya turística que promociona tots els atractius del Baix Llobregat oberts aquest estiu, té l’objectiu d’incrementar la notorietat i posicionament de la comarca, atraure i augmentar el nombre de visitants i turistes, i reactivar aquesta important activitat econòmica del Baix Llobregat.

El Consorci de Turisme del Baix Llobregat ha estat treballant per reactivar l’activitat turística i ser una de les primeres destinacions catalanes en atraure turistes i visitants a la comarca. Des del Consorci de Turisme són conscients que d’aquesta situació excepcional, sortiran noves tendències d’estil de vida i de consum, enfocades al turisme de proximitat, sostenible i responsable. Un turisme que valora la gastronomia basada en productes km0, la natura, la cultura i el patrimoni, tot un perfil de qualitat pel qual el Baix Llobregat es converteix en una de les principals destinacions de Barcelona.

La campanya d’estiu es posa en marxa des del Consorci de Turisme del Baix Llobregat i amb el suport de la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme.