Clou el cicle de formació empresarial sobre Facebook i Twitter per a la gestió de negocis

291

Amb el tancament de la darrera formació la passada setmana, Facebook i Twitter per a emprenedors, conclou el primer cicle de la formació empresarial 2016 programada pel Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner junt amb els 7 ajuntaments de la zona nord del Baix Llobregat per a persones emprenedores i empresàries.

Aquests primers set mesos de l’any s’han realitzat 14 accions formatives, de les 31 programades fins finals d’any, entre tallers, sessions informatives, d’acompanyament i de consolidació i creixement d’empreses, A més, també s’ha dut a terme un itinerari per a PIMES: A la recerca de l’equilibri financer a l’empresa, itinerari per abordar un creixement equilibrat i sostenible format per 3 tallers de formació pràctica i acompanyament personalitzat, per orientar a l’empresa en com assolir una cimentació financera òptima i que permetrà enfocar qualsevol procés de creixement a l’empresa d’una forma sòlida i sostenible i amb l’opció d’aconseguir el diagnòstic financer de l’empresa.

Aquestes formacions, subvencionades per la Diputació de Barcelona en el marc del Recull d’activitats de suport al teixit empresarial, s’adrecen tant a persones emprenedores com a empreses i abasten una gran diversitat temàtica, amb l’objectiu de fomentar i impulsar el desenvolupament econòmic local a través de la millora de les competències i capacitats de les persones participants.

Facebook i Twitter per a emprenedors
Una desena d’emprenedors i empreses van assistir la passada setmana a la darrera formació empresarial realitzada al Molí Empresa abans del període estival.

De la mà de la consultora i formadora especialitzada en màrqueting digital, Helena Casas, els participants han conegut com utilitzar correctament Facebook i Twitter com a eines digitals per aplicar en la gestió del seu projecte empresarial.

Durant la primera sessió de la formació es va tractar la xarxa social Facebook i totes les seves funcionalitats capacitant als participants en la seva correcta utilització per treure el màxim partit als seus negocis a través d’aquesta eina digital.

En la darrera sessió de la formació els participants van conèixer com treure el màxim partit del compte de Twitter corresponent al seu projecte empresarial, gestionant-ne correctament la visibilitat i la comunicació en aquesta xarxa social.

Gràcies a aquesta formació els participants han descobert com treure el màxim rendiment a Facebook i Twitter pels seus projectes empresarials amb noves eines dins de les mateixes xarxes tractades.

Consulta l’oferta d’accions formatives per al segon cicle 2016