El Molí Empresa no tanca per vacances i continua oferint atenció i assessorament amb cita prèvia

1155
Molí Empresa
Molí Empresa

El Molí Empresa, seu del Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Martorell, continua oferint servei a la ciutadania durant tot l’agost. L’espai manté el servei d’atenció i assessorament presencial i gratuït als seus usuaris, sempre amb cita prèvia per telèfon, Whatsapp o correu electrònic. L’equipament manté un protocol de seguretat contra la propagació de la COVID-19.

Molí Empresa
Molí Empresa

L’oferta formativa de cursos gratuïts i en línia -per a empreses i emprenedors, persones en situació d’atur, joves i dones- s’ha aturat fins al setembre, però l’activitat al Molí Empresa no s’atura. El servei d’atenció i asessorament continua a les instal·lacions del Molí Fariner. Es fa amb cita prèvia, al telèfon 93 775 31 01, amb un missatge de Whatsapp al 630 88 45 28 o bé al correu electrònic moliempresa@martorell.cat, indicant l’atenció sol·licitada i consultant els horaris disponibles.

La regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, Rosa Cadenas, diu que “el Molí no ha deixat de funcionar aquest estiu. La situació actual demana que hi hagi serveis disponibles i que la gent disposi d’un lloc on consultar, buscar feina i opcions per millorar la seva empresa o situació laboral. Per això, mantenim obertes les instal·lacions amb cita prèvia”.

Rosa Cadenas, regidora de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Martorell

Les instal·lacions estan adaptades seguint les mesures previstes al Pla de Contingència Coronavirus COVID-19 de l’Ajuntament de Martorell i i al Pla de Contingència del Patronat Municipal de Serveis d’Atenció a les Persones de Martorell (PMSAPM). L’objectiu, destaca Cadenas, és “garantir les condicions de seguretat, salut i protecció, tant per als usuaris com per als treballadors públics que els atenen”.

Rosa Cadenas, regidora de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Martorell

Els usuaris hauran de continuar mantenint la distància de seguretat, portar posada la mascareta i utilitzar el gel higienitzant. Per garantir una atenció segura, hauran d’esperar a la porta a ser atesos a l’hora concertada.

El centre té previst recuperar gradualment tots els seus serveis i activitats presencials seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries en cada moment, i també continuar amb els cursos en línia a partir de setembre.