Els usuaris posen una nota de 7,4 al Centre Integral Esport Salut (CIES) en un sondeig

983

Els usuaris del Centre Integral Esport Salut (CIES) posen un 7,4 de mitjana en un sondeig sobre el grau de satisfacció de l’equipament. El resultat és fruit d’una enquesta elaborada per la Consultoria Esport i Lleure, a petició de la Diputació de Barcelona, sobre la satisfacció dels usuaris dels complexos esportius municipals de la demarcació.

En el sondeig hi han participat més d’un centenar d’usuaris de l’equipament esportiu de Martorell. L’usuari avalua aspectes com ara la neteja, l’atenció personal, les activitats, el monitoratge i el preu.

Segons les dades presentades per la Diputació de Barcelona, el monitoratge és l’element més valorat pels usuaris del CIES, amb un 8; seguit de l’atenció personal, amb un 7,58; les activitats programades, amb un 6,80; la neteja, amb un 6,55 i, l’últim, el preu, amb un 5,56.

La regidora d’Esports de l’Ajuntament, Belén Leiva, assegura que “estem molt satisfets del grau de valoració dels usuaris que reflexa aquest sondeig i hem pujat respecte el 2014. És un indicatiu que estem anant pel bon camí i, des d’aquí, voldria agrair la feina feta per part del personal del CIES”.

Millor puntuació

El grau de satisfacció dels usuaris del CIES ha incrementat un 0,60 respecte l’any 2014, que la nota final havia estat d’un 6,80. Els aspectes avaluats han tingut un increment de satisfacció entre els usuaris.

El sondeig també pretenia el grau de satisfacció del Complex Esportiu La Vila però no es va arribar a la xifra mínima d’usuaris enquestats per extreure’n resultats. El 2014 la nota mitjana del CE La Vila va ser d’un 5,40. “Animo a tots els usuaris a participar en aquest sondeig de cara a l’any vinent perquè les dades són un indicatiu per a millorar l’oferta que fem als equipaments municipals”.

Un sondeig en línia

La Consultoria Esport i Lleure ha utilitzat una metodologia que permet fer el treball de camp de manera ràpida i senzilla, mitjançant un sondeig en línia. Cada instal·lació esportiva ha disposat d’un cartell que incorpora un codi QR que dóna accés al sondeig mitjançant qualsevol dispositiu mòbil.

El període de recollida de les dades del sondeig ha estat del 4 al 29 de novembre de 2015.