Endesa recupera la xarxa d’atenció presencial pels clients de tot Catalunya

65
Martorell Punt de Servei Endesa
Martorell Punt de Servei Endesa

Endesa reobre els últims punts de servei i oficines comercials que restaven tancats arreu del territori arran de la crisi sanitària provocada per la COVID-19. Així, al llarg d’aquesta setmana es reprendrà l’activitat a les últimes regions sanitàries que han passat a la fase 1, segons el pla de desescalada establert per les autoritats. Se’n beneficien un total de 25 centres de les comarques del Baix Llobregat, el Barcelonès, els Vallès Occidental i Oriental i el Maresme. A Martorell, l’oficina d’atenció presencial pels clients d’Endesa es troba ubicada a l’avinguda del Doctor Francesc Massana, 14 baixos.

La xarxa d’atenció presencial d’Endesa als clients de tot Catalunya quedarà reoberta al llarg d’aquesta setmana després que els últims 15 dies s’hagi reprès l’activitat als centres ubicats en aquelles regions sanitàries que ja havien passat a la fase 1. Així, torna a haver-hi atenció al públic als 58 punts de servei i oficines comercials que hi ha repartits per tot el territori català.

Els darrers centres en recuperar la seva activitat han estat els ubicats a Barcelona ciutat i a l’àmbit metropolità nord i sud. Tot i així, s’ha incorporat un sistema de cita prèvia que es recomana utilitzar per evitar aglomeracions, així com per poder millorar l’atenció a les necessitats d’assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d’higiene i seguretat. Per reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita al web d’Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, així com mitjançant les app Endesa Clientes o Energía XXI. En tots els casos s’haurà de seleccionar la ubicació, tipus de servei i la data i hora de preferència. A continuació, i segons el codi de reserva obtingut, es comunicarà el dia i hora.

Així mateix, també s’han implementat tota una sèrie de mesures preventives contra la COVID-19, des de mampares de protecció en els lloc d’atenció personal, mascaretes, guants o gels hidroalcohòlics, fins a control d’accés i circulació dins dels establiments, accés preferents a clients majors de 65 anys i cartells informatius, entre d’altres.

Durant tot el període de confinament Endesa ha atès els seus clients a través dels canals digitals i telefònics, els quals continuen actius de forma habitual. Així, els clients disposen del web i de dos telèfons gratuïts per a l’atenció comercial en funció de si es té contractat el mercat regulat (800 76 03 33) o el mercat lliure (800 76 09 09).