Innovae, viverista del Molí Empresa, vol col·laborar en la contenció del coronavirus (COVID-19) oferint gratuïtament el seu Assistent Tècnic Remot (ATR). L’eina permet el suport tècnic a distància i és aplicable a múltiples sectors empresarials. D’aquesta manera es fomenta el teletreball i s’eviten desplaçaments innecessaris.
L’ATR és un assistent tècnic remot basat en realitat augmentada, a través del qual es poden diagnosticar i solucionar incidències tècniques a distància i en temps real. Amb la càmera d’un smartphone, tauleta, ordinador o smartglasses “enfoquem la màquina a supervisar i el tècnic la pot veure a distància, superposar imatges, pintar o escriure indicacions en temps real”, detalla Xavier Riba, responsable d’Innovae. Les sessions es poden gravar, generar informes de les incidències, enviar documents i, fins i tot, utilitzar un xat amb traducció instantània a més de 40 idiomes.
Xavier Riba, responsable Innovae
Aquesta eina “fa possible la comunicació bidireccional sense haver de baixar-se cap aplicació. Funcionem amb web, per tant, qualsevol persona des de qualsevol dispositiu pot ser assistida de manera ràpida i senzilla. Empreses de sectors molt diferents l’estan fent servir i els hi està facilitant molt la comunicació”, apunta Riba.
Xavier Riba, responsable Innovae
L’empresa ha detectat un repunt rellevant en l’ús del seu ATR durant aquests dies de confinament, ja que pot ajudar a moltes organitzacions a mantenir la seva activitat normal. És per aquest motiu que han decidit donar la possibilitat d’utilitzar-lo sense cost, durant dos mesos, i mantenir així els nivells de servei tècnic reduint la mobilitat als centres de treball.
Xavier Riba, responsable Innovae
Els interessats en sol·licitar l’ATR poden posar-se en contacte amb Innovae trucant al 610 17 67 50 o enviant un correu electrònic a xavier.riba@innovae.eu.