Les cooperatives aprenen tècniques de màrqueting per vendre els seus productes

378

Les cooperatives escolars de Martorell, participants al projecte Cultura Emprenedora a l’Escola, que impulsen l’Ajuntament de Martorell i la Diputació de Barcelona, realitzen tallers de tècniques de màrqueting i estudi de mercat amb l’objectiu de seleccionar els productes que finalment produiran per la seva venda al mercat.

Els alumnes de 5è de primària de les escoles, José Echegaray, Mercè Rodoreda i Lola Anglada de Martorellhan gaudit aquests dies de tallers de màrqueting i estudi de mercat a càrrec de la formadora Anna Gavilán, de l’empresa PHRO- Professional.

Durant els tallers, els alumnes han rebut nocions bàsiques sobre què és el màrqueting, perquè serveix, com realitzar un estudi de mercat, quins objectius té i quines són les premisses a tenir en compte per conèixer la visió dels seus productes en els clients finals, amb l’objectiu de vendre’ls amb èxits.

Gràcies a aquest taller, els cooperativistes començaran a realitzar el seu estudi de mercat amb els prototips que han creat, i un cop realitzat l’estudi decidiran quins seran els productes més viables per produir finalment per a la seva posterior venda al mercat.