Més d’un centenar de persones als tallers de la Setmana del Comerç a La Vila

492
Setmana del Comerç a la Vila
Setmana del Comerç a la Vila

Satisfacció entre els integrants de l’associació de botiguers Fem Vila per l’afluència a les activitats de la 2ª Setmana del Comerç. Més d’un centenar de persones van participar activament en els tallers proposats per una desena de comerços del barri, desplegats de dilluns a dissabte de la setmana passada. La doble sessió de coaching nutricional va ser la de major afluència, amb 50 participants.

De dilluns a dissabte, entre el 19 i el 24 de març, els comerços adherits van celebrar sessions temàtiques relacionades amb el seu sector i els productes que ofereixen. Van ser tallers de cistelles de kraft -tipus de cartró, de massatge japonès Kobido; de coaching nutricional; d’elaboració de catifes de crochet, de scrap book -àlbums i llibretes plens de retalls decoratius-; de Shibori –tècnica japonesa de tenyir roba-; de pinta i retalla per als infants i de jocs de taula.

Pels tallers hi van passar més d’un centenar de persones. Òscar Monje, president de l’associació de botiguers Fem Vila, considerava que “per ser el primer cop que participàvem en la Setmana, estem bastant satisfets. Si l’any que ve el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat ens la torna a proposar, ens hi afegirem”.

Òscar Monje, president de l'associació Fem Vila

Monje destacava que “l’activitat de més èxit va ser el taller de coaching nutricional, impartit en dues sessions a El Círcol, Centre de Serveis a les Entitats, amb cinquanta persones participants. Molts eren clients dels nostres establiments, però també hi havia cares noves”. Destacava el president que “va agradar molt perquè es va parlar dels nous tipus d’alimentació relacionats amb una vida sana. La gent va poder descobrir, per exemple, quins substitutius pot tenir el sucre o les alternatives a la llet per a les persones amb intol·lerància.

Òscar Monje, president de l'associació Fem Vila

El president de l’associació de comerciants destaca que “el nostre objectiu era apropar la gent de Martorell als comerços de La Vila per a que ens coneguin i vegin els productes que tenim”.