L’empresa Pomfusa SA Serveis Funeraris ha engegat aquest dilluns un nou servei pioner amb què informa a través de les xarxes socials de les defuncions amb què compti en les seves instal·lacions. Fins ara, les dades dels difunts apareixien al lloc web de l’empresa dirigida per Jordi Casanovas, però a partir de dilluns farà un pas endavant i n’informarà a través dels seus perfils a Facebook, Twitter i Instagram, sempre i quan els familiars hi accedeixin. Tot, amb la intenció d’adaptar la seva atenció a les famílies en relació als recursos virtuals.
Les dades que els seguidors de Pomfusa podran obtenir seran el nom i els cognoms, el tanatori on tindrà lloc la vetlla i el dia i l’hora quan es duran a terme les exèquies. Aquest és un servei que l’empresa ofereix als familiars, així com la resta d’atencions dirigides a acompanyar la gent més propera al difunt. Actualment, es permet l’entrada a 10 persones i s’ha reduït la capacitat a les sales de vetlla.
El gerent de Pomfusa SA, Jordi Casanovas, ha explicat que combinaran les esqueles en paper, molt arrelades en diferents localitats, amb les virtuals, per tal d’ampliar-ne la seva difusió i fidelitzar la seva relació amb els seus seguidors.
Jordi Casanovas, gerent Pomfusa SA
Pomfusa SA manté disponible l’opció que s’enviïn notes condol i per fer-ho cal entrar al lloc web www.pomfusa.cat, dins l’apartat de difunts, unes notes que, posteriorment, seran entregades en mà als familiars.