SEAT ofereix 3.500 cursos als seus treballadors per estudiar voluntàriament durant l’estiu

136
SEAT

SEAT manté el compromís amb la formació i l’ocupació, i ofereix als seus treballadors la possibilitat d’aprofitar el descans estival i el temps lliure per a continuar aprenent allò que els vingui més de gust. A través de la plataforma Always Learning|Lo Quiero, la companyia ofereix més de 3.500 cursos de temàtiques tan diferents com mind mapping, trucs i consells per a Excel, o idiomes.

Durant el seu primer any de funcionament, més de 6.000 persones, al voltant del 40% de la plantilla, s’han donat d’alta per aprendre de manera voluntària i en el temps lliure qualsevol dels cursos disponibles, únicament en funció dels seus interessos. Només durant els més de tres mesos que va durar l’estat d’alarma per la pandèmia, 800 persones es van inscriure a la plataforma. En aquest període es van completar 4.000 formacions, de les gairebé 10.500 que s’han seguit des del llançament de Always Learning|Lo Quiero.

Compromís amb la formació

Des de fa anys SEAT està impulsant un programa de formació per a tota la companyia, destinat a impulsar el creixement professional dels seus més de 15.000 treballadors i preparar-los per als reptes de futur que afronta la indústria de l’automòbil. L’any 2019, SEAT va invertir 23 milions d’euros en formació, o una mitjana de més de 1.500 euros per treballador, i va impartir més de 350.000 hores lectives als seus treballadors.

La companyia estructura els seus programes de formació sota el paraigua Always Learning, que a més de les formacions voluntàries, inclou dos blocs més: un enfocat a les necessitats formatives per al lloc de treball actual, i un altre centrat en les aptituds que la companyia preveu que seran necessàries en un futur, especialment les relacionades amb la tecnologia i la digitalització.

A més, SEAT aposta des de fa més de 60 anys per l’ocupació juvenil a través de l’Escola d’Aprenentes, un centre que ofereix formació professional dual, amb programes de cicle superior que tenen una durada de tres anys. Així mateix, per tal de reforçar el seu compromís amb les generacions del futur, i amb inspirar-les, apoderar-les i oferir-les eines per al seu desenvolupament, SEAT es va unir recentment a David Calle, el professor espanyol més famós d’Internet. Calle és ambaixador d’Educació i Youth Empowerment de SEAT, i tots dos tenen com a objectiu comú impulsar un canvi educatiu, per donar resposta als grans reptes que les noves generacions trobaran en l’entorn laboral i capacitar-les per al futur.