‘Tractament eficient de textos amb Word’, nova formació en línia per a persones en atur

513
Molí Empresa. Foto: Dani Garrido

El Centre de Promoció Econòmica de l´Ajuntament de Martorell junt amb la Diputació de Barcelona ofereix un nou curs de formació en modalitat online, ‘Tractament eficient de textos amb Microsoft Word (amb tots els teus dispositius: ordinador, mòbil i/o tablet)’ dins el programa ‘Martorell Adapta’t’. Aquest tipus de formacions van destinades a persones en situació d´atur i inscrites al Servei Local d’Ocupació de Martorell perquè puguin millorar les seves condicions d’accés a l’àmbit laboral.

En aquesta edició del ‘Martorell Adapta’t’ s’han programat diferents cursos, amb el suport de la Diputació de Barcelona, que han estat en alguns casos reorientats en línia per no aturar l’activitat i continuar oferint formació als usuaris dins la situació excepcional generada per la crisi sanitària de la COVID-19.

El primer curs realitzat els dies 14 i 15 de març ha estat ‘Quins tràmits puc fer amb el certificat digital’ a càrrec de Yolanda Presas. Els participants van conèixer les utilitats del certificat digital idCAT per realitzar i facilitar molts tràmits necessaris amb l’administració pública.

La propera formació, ‘Tractament eficient de textos amb Microsoft Word (amb tots els teus dispositius: ordinador, mòbil i/o tablet)’, es realitzarà del 8 al 12 de juny, de 9.30 a 14.30h, també en modalitat telemàtica, a càrrec de la consultora i formadora Gemma Benet.

Aquest curs anirà adreçat a persones demandants d’ocupació, sense coneixements o amb coneixements bàsics de Microsoft Word, amb interès per aprendre o millorar les seves competències en l’ús d’aquest programa. Els alumnes coneixeran les eines i recursos del processador de textos Microsoft Word per generar documents de text (especialment el currículum vitae i la carta de presentació), agilitar la seva edició i gestió (rendibilitzant temps i esforços) i donar format i incorporar imatges que els confereixin un aspecte final professional millorant així les seves competències per facilitar la recerca de feina. Complementàriament, familiaritzar-se amb les versions gratuïtes al núvol que permeten desar, editar documents de Word i accedir-hi des de qualsevol dispositiu electrònic.

El curs s’estructurarà en cinc sessions de cinc hores de durada aproximada, 25 hores en total. Diàriament, de 9.30 h a 10.30, es realitzarà una videoconferència a través de la plataforma jitsi, on es definiran els objectius de la sessió i s’exposaran de forma demostrativa continguts teòrics i procediments bàsics. Els últims minuts es destinaran a la resolució de dubtes i consultes.

De 10.30h fins 30 minuts abans de l’inici de la següent sessió: els participants hauran de posar en pràctica els coneixements adquirits mitjançant la resolució de diverses activitats. Tindreu a la vostra disposició material de suport, vídeos, activitats i solucionaris, entre altres. Per resoldre dubtes i formular consultes es disposa d’un espai de comunicació on la docent i qualsevol membre del grup pot participar. En aquest cas els alumnes podran optimitzar el seu temps realitzant la pràctica i l’assoliment de coneixements en l’horari que més els convingui abans de la següent sessió.

Les persones interessades ja poden fer la seva inscripció al curs a través del següent enllaç i consultar-ne els continguts.

Més informació del programa i inscripcions